لاغری موضعی با دستگاه LPG

لاغری موضعی با دستگاه LPG


لاغری موضعی با دستگاه LPG ؛ کمی چربی زیر پوست، مقداری افتادگی و ناهمواری های پوستی ناشی از سلولیت عارضه هایی هستند که اغلب ما با آن ها آشنا هستیم.

این مشکلات می تواند زیبایی اندام شما را به راحتی تاثیر قرار دهد. اما به خاطر داشته باشید هر تجمع چربی نشانه چاقی نیست.

اضافه وزن بنابر ارزیابی  میزان چربی و عضله بدن توسط دستگاه های آنالیز بدن صورت می گیرد که نشان می دهد اضافه وزن شما به علت وزن عضلات است یا چربی ها. بنابراین نمی توان با دیدن ظاهر اندام، فردی را چاق و یا لاغر قلمداد کرد.

توجه داشته باشید که برای هر گونه اقدام جهت افزایش و کاهش وزن ابتدا باید به خوبی به اندام خود مشرف باشید.

این اشراف تنها با آنالیز بدن ممکن است که توسط افراد متخصص و دستگاه و تجهیزات دقیق امکان پذیر است. بنابراین توصیه می کنیم که با مراجعه به مراکزی که آنالیز بدن را انجام می دهند ابتدا آگاهی لازم درباره ترکیبات بدنی خود داشته باشید.

بعد از اینکه مشخص شد مقداری از وزن شما ناشی از تجمع چربی است شما چندین را ه برای از بین بردن این چربی ها پیش رو دارید.

اولین گام می تواند ورزش و داشتن رژیم غذایی باشد. این روش نتیجه دهی طولانی مدت داشته و گاها افراد را پس از مدتی خسته و ناامید می کند.

راه بعدی استفاده از جراحی تهاجمی پلاستیک است که گرچه نتیجه یک شبه دارد اما نمی توان از عوارض بعد از جراحی چشم پوشی کرد. اما ما راه سومی را به شما پیشنهاد می دهیم که ضمن نتیجه دهی کوتاه مدت بسیار ایمن و عاری از عوارض است.

(LPGال پی جی) یکی از روش های بسیار ایمن و پر قدرت برای از بین بردن چربی های بدن است. این دستگاه ضمن ایجاد کاهش وزن و سایز در بهبود افتادگی پوست ناشی از کاهش وزن نیز بسیار موثر است. در ادامه بیشتر با این روش آشنا خواهید شد:

آشنایی-بیشتر-با-دستگاه-ال-پی-جی

آشنایی بیشتر با دستگاه ال پی جی 

همه ما می دانیم که چربی ها جایگاه مشخصی در بدن دارند که در هر فری متفاوت است.

برخی ممکن است تجمع چربی در شکم و پهلو ها را تجربه کنند و برخی این تجمع را در ران ها و ساق پا داشته باشند. به طور کلی چربی ها می توانند در اقصی نقاط بدن وجود داشته باشند اما تجمع آن ها بیشتر در قسمت شکم، پهلو، ران و بازو ها است. تجمع چربی در این نواحی می تواند ناهمواری های پوستی را نیز ایجاد که به سلولیت معروف هستند.

لاغری موضعی با دستگاه LPG ؛  روشی کاملا غیر تهاجمی بوده و هیچ گونه عارضه را در پی ندارد. این دستگاه با داشتن غلطک های مکانیکی موجب شکسته شدن چربی ها و همچنین تسریع روند آزاد سازی چربی و لیپولیزر را در پی دارد. همانطور که میدانید ماساژ دادن نواحی بدن گردش خون آن نواحی را به همراه دارد.

این دستگاه که یک ماساژور پر قدرت است موجب افزایش گردش خون و مایعات لنفاوی می شود. لازم به ذکر است که بیشترین استفاده از این دستگاه برای از بین بردن چاقی موضعی و سلولیت های بدن است.

در این دستگاه با وجود دو مکانیزم لیپوماساژ و آندرمولوفیت سلولیت های تشکیل شده در بدن از بین می رود و همچنین چین و چروک ها و جای زخم ها نیز به دلیل تسریع روند کلاژن سازی پوست درمان خواهد شد.

بنابراین می توانید از این روش برای عارضه های پوستی مانند افتادگی و شل شدن پوست و همچنین چین و چروک های پوستی استفاده کنید.

 

مزایای-استفاده-از-دستگاه-LPG

 

مزایای استفاده از دستگاه  LPG ( ال پی جی )

مزایای لاغری موضعی با دستگاه LPG عبارت اند از:

  • روشی بدون داشتن احساس درد

  • ایمن ترین روش برای کاهش سایز و لاغری موضعی

  • بالا بردن گردش جریان خون

  • خروج مواد زائد و چربی به دلیل بالا رفتن جریان لنف در مناطق دارای سلولیت

  • هموار شدن پوست و رفع سلولیت پوستی

  • افزایش حالت کشسانی و الاستیسیته پوست

  • درمان کننده انواع جراحت ها و اسکار های پوستی

  • کاهش دهنده تنش ماهیچه ها

دستگاه ال پی جی برای کدام نواحی موثر است؟

به طور کلی از این دستگاه برای برطرف کردن چربی های موضعی استفاده می شود. بنابراین اگر در نواحی شکم و پهلو ها دارای تجمع چربی گسترده هستید این روش به شما توصیه نمی شود. اما به طور کلی می توانید برای چربی های موضعی ناحیه، شکم، پهلو، ران، بازوها و باسن از این دستگاه استفاده کنید.

افرادی که از قسمت های حجیم بدن خود مانند ساعد یا پشت ساق پا ناراضی هستند می توانند بدون کمترین عارضه و جراحی از مزیت های دستگاه لاغری با ال پی جی بهره مند باشند.

علاوه بر این اگر به دلیل ورزش های سنگین و داشتن رژیم های غذایی طاقت فرسا دچار افتادگی پوست در نواحی مختلف بدن شده اید این دستگاه می تواند با تحریک کلاژن سازی پوست موجب سفت شدن پوست نواحی مختلف بدن نیز شود.

 

میزان-اثر-گذاری-این-روش

میزان اثر گذاری این روش 

باید توجه داشته باشید که تاثیر این روش برای هر فردی متفاوت است و متابولیسم بدن افراد و واکنش آن ها حتی به ورزش و رژیم های غذایی نیز بسیار متفاوت است.

بنابراین نمی توان انتظار داشت اگر فردی به سرعت از این دستگاه به نتیجه مطلوب رسیده است این اتفاق در انتظار شما نیز باشد.

با توجه به نواحی تجمع چربی و میزان چربی جمع شده این نواحی، تاثیر این دستگاه در بدن فرد نیز متفاوت است. برای مثال ممکن است در چند جلسه اول شاهد تاثیر چشمگیر این روش بر اندام هایی چون ساق پا و یا بازوها باشید اما زمان نتیجه دهی آن برای نواحی شکم و پلو کمی طولانی تر باشد.

به خاطر داشته باشید هیچ روشی نمی تواند در صورت داشتن سبک زندگی غلط ادامه دارد باشد.

شما باید در کنار استفاده از ین روش برای تسریع در نتیجه دهی مطلوب از رژیم غذایی مناسب نیز پیروی کنید؛ چه بسا که باید برخی تمرینات ورزشی را نیز در کنار این روش انجام دهید.

به طور کلی می توان ادعا کرد که تاثیر لاغری با ال پی جی می تواند تا 6 ماه ادامه یابد که تثبیت آن به نوع و سبک زندگی شما بستگی دارد.

نکته بعدی در میزان اثر گذاری، نحوه کار با این دستگاه توسط متخصص است. بنابراین با مراجعه به کلینیک های تخصصی می توانید از اثر گذاری این روش بهره مند باشید. مرکز فیت بادی با داشتن کادر مجرب و متخصصین می تواند در جلسات کوتاهی بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان آورند. ضمن اینکه با ارائه رژیم غذایی مناسب ماندگاری اثر را نیز افزایش دهند.

تعداد جلسات مورد نیاز برای دستیابی به نتیجه مطلوب

با توجه به فاکتورهای سن، آناتومی بدن و میزان چربی، محل تجمع چربی ها، استفاده از این دستگاه برای چندین نواحی تعداد جلسات متفاوت است.

اما به طور میانگین 20 جلسه برای دستیابی به نتیجه لازم است. پس از پایان جلسات نتایج تقریبا پس از 6 ماه مشاهده خواهند شد.

افراد می توانند 20 جلسه را با فاصله 2 هفته ای انجام دهند که این مورد نیز می تواند بنابر تشخیص متخصص تغییر کند. گفتنی است که هر جلسه تقریبا 45 دقیقه طول خواهد کشید.

آیا-استفاده-از-این-دستگاه-برای-تمامی-افراد-توصیه-می-شود؟.

آیا استفاده از این دستگاه برای تمامی افراد توصیه می شود؟

با وجود اینکه تا این لحظه گزارشی از بروز مشکل و عارضه با استفاده از دستگاه ال پی جی وجود نداشته است، اما برخی افراد نمی توانند از مزایای این دستگاه بهره مند باشند. این افراد عبارت اند از:

  • افراد مبتلا به بیماری های قلبی و عروقی
  • افراد مبتلا به بیماری های تنفسی
  • افراد مبتلا به بیماری های نارسایی کلیه
  • افراد مبتلا به سرطان
  • افراد مبتلا به دیابت و هپاتیت
  • افراد مبتلا به بیماری های عفونی پیش رونده مانند ایدز
  • افرادی که داروهای منعقد کننده خون مصرف می کنند.

آیا استفاده از این روش خطر آفرین است؟

همانطور که در بالا بیان کردیم این روش هیچگونه خطری برای مراجعه کننده ندارد. حتی احساس درد در این روش وجود ندارد و تمام حسی که شما در جلسات خواهید داشت لذت و آرامش است.

برخی تصور میکنند که استفاده از دستگاه ال پی جی موجب شل شدن پوست آن ها خواهد شد. اما این دستگاه به دلیل تحریک کلاژن سازی پوست نه تنها افتادگی و شل شدن پوست را ایجاد نخواهد کرد، بلکه موجب سفت شدن و استحکام پوست بدن نیز می شود.

یک نکته بسیار مهم 

توجه داشته باشید که استفاده از دستگاه ال پی جی به عنوان روشی برای جلوگیری از چاقی و یا تجمع چربی ها به شکل دائمی نیست.

لازم است که افراد پس از استفاده از این روش سبک زندگی خود را برای جلوگیری از چاقی مجدد تغییر دهند. ابتدا لازم است قبل از استفاده از دستگاه ال پی جی  یک بار آنالیز بدن را انجام دهید.

در این روش میزان ترکیبات بدن شما مشخص خواهد شد و متخصص به راحتی می تواند نواحی تجمع چربی را شناسایی و درمان کند. البته که می توانید از آنالیز بدن در حین و پایان دوره نیز بهره مند باشید. آنالیز بدن به متخصص کمک می کند تا بهترین برنامه غذایی را در اختیارتان قرار دهد. بنابراین یک برنامه غذایی متناسب با اندام تان می تواند نتیجه استفاده از این دستگاه را ماندگار تر کند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *