رفع سلولیت با دستگاه LPG

رفع سلولیت با دستگاه LPG


رفع سلولیت با دستگاه LPG  ؛ چاقی می تواند یک عارضه باشد اما عوارضی که در پی این عامل ایجاد می شود گاها از عارضه چاقی ناخوشایند تر هستند.

ممکن است شما نیز اضافه وزن را تجربه کرده باشد. اولین چالشی که شما با اضافه وزن خواهد داشت عدم تناسب اندام و تاثیر آن بر زیبایی ظاهری است. بنابراین ممکن است نسبت به دیگر عارضه های آن بی توجه باشید.

برای مثال اضافه وزن می تواند بروز بیماری دیابت، درد مفاصل و استخوان ها، فشار خون بالا و همچنین ایجاد سلولیت های پوستی را به همراه داشته باشد. زمانی که عمیق تر به این عارضه نگاه می کنید متوجه می شود نازیبایی اندام شاید کمترین اتفاق ناخوشایندی باشد که برای شما ایجاد شده. یک از مشکلات مهم افرادی که با اضافه وزن مواجه هستند بروز سلولیت ها است.

این عارضه به عت چربی های انباشت شده زیر پوست که به شکل ناهمواری های قابل مشاهده هستند، شناخته می شوند. برخی افراد ممکن است اضافه وزن بالایی نداشته باشند اما این عارضه را تجربه کنند. ما در این مقاله بر آن شدیم تا یکی از روش های بسیار موثر برای از بین بردن چاقی موضعی یا سلولیت را شرح دهیم. برطرف کرد این عارضه با روش دستگاه LPG امکان پذیر است که در ادامه درباره آن بیشتر می خوانید:

سلولیت چیست؟

ابتدا باید آشنایی کامل با این عارضه داشته باشید تا با مکانیزم دستگاه LPG آشنا شوید. سلولیت در واقع تجمع چربی ها در لایه زیرین پوست است که احتباس و تجمع آب را نیز در کنار بافت ها به همراه دارد. این عارضه معمولا در اثر چاقی و اضافه وزن بالا رخ می دهد، اما برخی افراد نیز علی رغم وزن مناسب ممکن است با این عارضه مواجه شوند. 

علائم سلولیت و نواحی تجمع آن 

همانطور که اشاره شد سلولیت های چربی برای جمع شده زیر پوست هستند. به عبارت دیگر سلولیت در نواحی که مستعد تجمع چربی است مانند ران، شکم، پهلو و بازو ها دیده می شود. در این نواحی چربی ها به شکل گلوله های متعدد در لایه زیرین پوست جمع می شوند. این چربی ها به علت نا همواری که روی سطح پوست ایجاد می کنند سلولیت نامیده می شوند. 

به خاطر داشته باشید ممکن است برخی نیز سلولیت را به شکل خفیف تری تجربه کنند، به صورتی که با فشار دادن پوست قسمتی از بدن ناهمواری های پوستی دیده شوند. از این رو این عارضه می تواند در نواحی دیگری مانند سینه ها، زیر شکم نیز دیده شوند. 

رفع سلولیت با دستگاه LPG  یکی از موثر ترین روشها برای از بین بردن سلولیت و می باشد .

دستگاه LPG علاوه بر از بین بردن سلول های چربی یک ناحیه خاص از بدن ؛ باعث جلوگیری از افتادگی و فرم دهی بدن می شود همچنین از شل شدن پوست جلوگیری کرده و باعث چوانسازی پوست میگردد.

رفع سلولیت با دستگاه LPG مکانیزم عمل دستگاه LPG بر سلولیت ها 

ال پی جی نوعی دستگاه فرم دهی و لاغری اندام است که برای رفع سلولیت برای بدن نیز بسیار موثر است. این دستگاه با شکستن چربی ها باعث از بین رفتن آن ها و لاغری در افراد می شود. از دستگاه ال پی جی بیشتر برای درمان و از بین بردن چاقی موضعی استفاده می شود. 

LPG در واقع نوعی روش غیر تهاجمی لاغری است که در آن از یک غلطک بزرگ مکانیکی استفاده شده است. این دستگاه در واقع یک ماساژور بزرگ است که روی نواحی دارای سلولیت قرار می گیرد. با فشار و حرکت دادن این دستگاه بر روی پوست سلول های چربی فشرده شده و شکسته می شوند. به دلیل اینکه عمق ماساژ این دستگاه بیش از 3 برابر عمق ماساژ با دست است گردش خون در مایعات لنفاوی را افزایش می دهد. 

گفتنی است که دستگاه LPG از دو تکنیک لیپوماساژ و اندرمولیفت بهره مند است. با تکنیک لیپوماساژ تولید کلاژن و الاستین پوست بیشتر شده که موجب جوانسازی پوست بدن و استحکام آن می شود و همچنین تکنیک اندرمولیف این دستگاه می تواند در فرم دهی بدن و لیفت پوست موثر باشد. 

بنابراین می توان ادعا کرد که دستگاه LPG می تواند در درمان سلولیت های پوستی بسیار موثر باشد. این دستگاه با ایجاد حرکت در چربی های زیر پوست ناهمواری آن ها را از بین برده و موجب می شود با خرد شدن آن ها به راحتی جذب و دفع شوند. از این رو علاوه بر درمان سلولیت می تواند در لاغری نیز موثر باشد. 

رفع سلولیت با دستگاه LPG آیا دستگاه ال پی جی برای تمامی نواحی بدن موثر است؟

از این دستگاه برای نواحی از بدن که دارای تجمع چربی و در واقع چاقی موضعی است استفاده می شود. برخی افرادی که در نواحی ای مانند بازو، پشت ران و یا شکم دارای چربی های موضعی هستند می توانند از مزیت برای این دستگاه بهره مند باشند. 

لاغری با دستگاه LPG برای چه افرادی توصیه می شود؟

به طور کلی تمامی افراد می توانند از این دستگاه برای لاغری و درمان سلولیت استفاده کنند.

به عبارت دیگر افرادی که از نظر جسمی در سلامتی کامل هستند کاندیدای مناسب استفاده از دستگاه LPG خواهند بود. اما در این میان افرادی برای استفاده از این روش دچار منع پزشکی هستند.

همانطور که اشاره شد میزان تحریک سلولی با دستگاه LPG بسیار بالا است به گونه این که می تواند میزان گردش خون را تا 400 درصد افزایش دهد. از این تشدید برخی علائم بیماری ها و ایجاد آسیب به برخی نواحی ممکن خواهد بود. بنابراین استفاده از آن در برخی افراد توصیه نمی شود: این افراد عبارت اند از: 

  • مبتلایان به ترومبوز 
  • مبتلایان به بیماری های عفونی مانند ایدز
  • مبتلایان به سرطان های بدخیم 
  • مبتلایان به بیماری های قلبی و عروقی 
  • مبتلایان به بیماری های تنفسی 
  • مبتلایان نارسایی کلیه
  • مبتلایان به هپاتیت و دیابت 
  • مبتلایان به بیماری های گردش خون

رفع سلولیت با دستگاه LPG 

ماندگاری اثر دستگاه لاغری LPG

به خاطر داشته باشید هر نوع روش درمانی برای چاقی از ورزش گرفته تا انجام جراحی های زیبایی مانند ابدومینوپلاستی، لیپوساکشن ، لیپوماتیک و جراحی های دیگر اثری موقتی خواند داشت، اگر افراد بعد از انجام ان به سبک زندگی قبل خود بازگردند. بنابراین لاغری با دستگاه LPG نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر افراد بعد از استفاده از این دستگاه رژیم خوب و و ورزش های روزانه را ترک نکنند می توانند از ماندگاری دائم آن بهره مند باشند. 

تعداد جلسات لازم با دستگاه LPG

رفع سلولیت با دستگاه LPG  ؛ با توجه به نواحی که دچار چاقی موضعی شده اند و میزان سلولیت های آن  نواحی تعداد جلسات و زمان هر جلسه می تواند متفاوت باشد. اما به طور کلی این روش در 15 جلسه و هر جلسه 30 دقیقه ای صورت می گیرد. با این وجود، متخصص شما می تواند با توجه به فاکتور برای بیان شده مدت زمان مشخصی را به شما توصیه کند. 

LPG و پایان رویای لاغری 

اکنون در مراکز معتبر مانند مرکز تناسب اندام فیت بادی دستگاه های به روز و پیشرفته در زمینه لاغری وجود دارد که دستگاه LPG نیز یکی دیگر از آن ها است. در این مرکز با آنالیز بدن می توانند میزان توده های چربی را شناسایی و ارزیابی کنند. از این جهت مسیر درمان بسیار راحت و سریع تر پیش می رود . همچنین مرکز فیت بادی با داشتن تجهیزات پیشرفته تناسب اندام می تواند با ارائه رژیم های غذایی منحصر به فرد با کمک مربیان ورزشی حرفه ای در مسیر تناسب اندام در کنارتان باشد. 

به خاطر داشته باشید دریافت نتیجه رضایت بخش در گرو مراجعه به مراکز معتبر و انجام این روش ها توسط متخصصین و پزشکان با تجربه امکان پذیر است، بنابراین در این انتخاب دقت داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *