فیت بادی

خدمات ورزشی فیت بادی

خدمات ورزشی

تجهیزات ورزشی EMS

تجهیزات ورزشی EMS

لاغری و تناسب اندام

لاغری و تناسب اندام

دستگاه آنالیز بدن Inbody

آنالیز بدن و پرورش اندام

مکمل های ورزشی

مکمل

رژیم غذایی

رژیم غذایی

کلاس ها

همین امروز شروع کنید

کلاس های تمرین گروهی

_

پیلاتس

ورزشی که هدف آن بر روی پیشرفت بدن بر اساس توازن معطوف می کند و این توازن از طریق استحکام ماهیچه ها، انعطاف پذیری و آگاهی لازم به منظور پشتیبانی از حرکات موثر و دلپذیر انجام می شود.

کراس فیت

کراس فیت یک ورزشی است که مبتنی بر اهداف تناسب اندام و هدف آن نیز به کارگیری همه اندام ها و تمرینی فراگیر برای کل بدن است.در واقع تمریناتی که امروزه در این ورزش مورد استفاده قرار میگیرد،

بادی کامبت

بادی کامبت یک ورزش پر انرژی است که از هنرهای رزمی الهام گرفته شده است و هیچ نیازی به تجربه قبلی نداشته و به شدت به کاهش استرس کمک می کند و اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد.

ایروبیک

ایروبیک به فعالیتی هوازی اطلاق می شود که در آن ها شدت تمرین بالا و مدت زمان تمرین کم است و به خاطر ریتمیک و موزون بودن آن برای جلوگیری از افسردگی، بی حوصلگی و بی تابی توصیه می شود.

زومبا

زومبا فیتنس در واقع یک نوع ورزش هوازی محسوب می شود که براساس ایروبیک پیشرفته طراحی شده است و تاثیری فوق العاده در کالری سوزی دارد و از محبوب ترین برنامه های فیتنسی به شمار می رود.

TRX

ایروبیک به فعالیتی هوازی اطلاق می شود که در آن ها شدت تمرین بالا و مدت زمان تمرین کم است و به خاطر ریتمیک و موزون بودن آن برای جلوگیری از افسردگی، بی حوصلگی و بی تابی توصیه می شود.

بادی پامپ

ورزشی هوازی و قدرتی می باشد که توده عضلات باریک شما را به وسیله بهبود در روند قدرت و استقامت عضلانی افزایش دهد و بدون نیاز به دستگاه های بدنسازی عضلات شما را تقویت و خوش فرم می کند.

فانکشنال

فانکشنال رشته ای جدید می باشد که به مجموعه ای از تمرینات اطلاق می شود که باعث بهبود فعالیت روزانه می‌شود و به طور همزمان نیز باعث افزایش قدرت و دامنه حرکات می گردد و به افزایش قدرت بدنی و استقامت کمک می کند.

چهارشنبه
image

وزنه برداری

9:00 – 12:00

باشگاه یک

image

فیتنس

12:15 – 14:00

باشگاه دو

image

دوچرخه سواری

14:00 – 16:00

فضای باز

image

دو

16:15 – 18:00

فضای باز

سه شنبه
image

وزنه برداری

9:00 – 12:00

باشگاه یک

image

دوچرخه ثابت

12:15 – 14:00

باشگاه دو

image

دوچرخه سواری

14:00 – 16:00

سالن دو

image

دو میدانی

16:15 – 18:00

سالن یک باشگاه

دوشنبه
image

تردمیل

9:00 – 12:00

باشگاه 1

image

فیتنس

12:15 – 14:00

سالن دو

image

نیمکت

14:00 – 16:00

محوطه

image

دو میدانی

16:15 – 18:00

محوطه باشگاه

یکشنبه
image

وزنه برداری

9:00 – 12:00

سایت یک

image

فیتنس

12:15 – 14:00

استودیو دو

image

دوچرخه سواری

14:00 – 16:00

اطراف باشگاه

image

دو

16:15 – 18:00

فضای باشگاه

شنبه
image

وزنه برداری

9:00 – 12:00

باشگاه یک

image

فیتنس

12:15 – 14:00

سایت دو

image

دوچرخه سواری

14:00 – 16:00

داخل حیاط

image

دو میدانی

16:15 – 18:00

داخل سالن