کاهش وزن و رژیم غذایی اصولی

رژیم غذایی و مشاوره رایگان در مرکز تناسب اندام فیت بادی


بمب کاهش وزن , قطعا شما هم سالهاست می خواهید لاغر شوید و هنوز هم همان تپل بامزه مانده اید که هر روز غصه چاقی خود را می خورید. اما یکبار برای همیشه فقط اقدام کنید. شما فقط باید اراده کنید، ما هم با بمب کاهش وزن در کنار شما هستیم. حالا این بمب لاغری چیست؟ یک رژیم غذایی که قرار است از ما بگیرید.

با ما در این مقاله همراه باشید تا دریابید که چگونه بدون هیچ گونه گرسنگی رژیم بگیرید و لاغر شوید.

تقریبا اکثر ما تصورمان از رژیم غذایی گرسنگی کشیدن و یا محدود کردن غذاهایمان است. بسیاری از شما فکر می کنید هر چند ساعتی که گرسنگی می کشید به همان تعداد ساعت شما چربی می سوزانید. باید بگویم سخت در اشتباهید چون در آن ساعات گرسنگی آنقدر متابولسیم بدن شما کند می شود که نه تنها چربی نمی سوزانید بلکه سوخت و ساز بدن شما هم به شدت اُفت می کند.

منظور از رژیم محروم شدن از غذاها یا محدود کردن برنامه غذایی به چند تا خوراکی (مثلا فقط خوردن سبزیجات و لب نزدن به برنج و نان) نیست.

منظور از رژیم لاغری، رسیدن به وزن مناسب و تناسب اندامی است که با سلامت عمومی شما همراه است. یعنی کاهش وزنی که باعث می شود شما سلامت تر شوید. پس باید برای بدست آوردن این سلامتی مقدار مشخصی از هر نوع غذایی را مصرف کنید، چرا که بدن به آن ها نیاز دارد. ما در بمب لاغری و رژیم خود نیز این موارد را رعایت کرده ایم تا شما بتوانید با خیال راحت اضافه وزن خود را کاهش دهید.

فراموش نکنید رژیمی مناسب است که باید مطابق و براساس هرم غذایی باشد تا به سلامت شما آسیبی نرسد.

چه روش‌ هایی جهت لاغری وجود دارد؟

بسیاری از ما تا به یک مهمانی دعوت نشویم که بخواهیم لباس خوشگل مهمانی در کمد خود را بپوشیم و یا نخواهیم لباسی بخریم متوجه اضافه وزن خود نمی شویم. بسیاری از ما لباس قدیمی خود را از کمد لباس هایمان بیرون می آوریم اما متاسفانه یک وجب بین دو دکمه باز می ماند و بسته نمی شود.

حالا دقیقا همان زمانیست که شما احتمالا بسیار درگیر خرید لباس هستید و یک ماه تا عید نوروز باقی مانده است. احتمالا شما در این شرایط به سراغ بدترین روش ها و رژیم های سخت می روید که در دو هفته هفت، هشت کیلو کم می کنید. اینکه چقدر موفق بشوید موضوع ما نیست، اما یک چیز واضح است اینکه سال 1400 رسیده است و آب ها از آسیاب افتاده و دوباره برمی گردید سر خانه اول و متاسفانه دوباره چاقی.

اگر می خواهید به راحتی لاغر شوید و لاغری شما ماندگار باشد، در ادامه این مقاله همراه ما باشید:

ورزش های هوازی و قدرتی

اولین روشی که شما می توانید از آن ها استفاده کنید، ورزش های هوازی و قدرتی هستند که در کاهش وزن و تناسب اندام شما نقش به سزایی دارند. خیلی خوب است که بتوانید در طول روز، زمانی را برای ورزش کردن اختصاص دهید. همانطور که بارها و بارها شنیده ایم ورزش برای سلامتی بدن بسیار مفید است. اما در کنار مفید بودن برای سلامتی بدن و قلب و …، ورزش کردن باعث کاهش وزن سریع نیز می گردد. اما یک نکته را فراموش نکنید که ورزش وقتی نتیجه خوبی در کاهش وزن خواهد داشت که با یک برنامه غذایی و رژیم درست همراه باشد.

قرص های لاغری

باید بگویم تقریبا محال است که اضافه وزن داشته باشید و تا به امروز فریب تبلیغات قرص های لاغری را نخورده باشید و شاید هم زخم خورده این قرص ها هم باشید. احتمالا با دیدن عنوان این مقاله که بمب لاغریست، تا اینجا منتظر ماده ای بودید که بخورید و لاغر شوید.  بسیاری از افراد می گویند ما ترسیدیم از قرص های لاغری استفاده کنیم اما واقعا دلمان می خواهد یک بار آن ها را استفاده کنیم و نتیجه آن را ببینیم.

فراموش نکنید قرص های لاغری معجزه گر نیستند. شاید با خوردن آن ها برای مدت کمی لاغر شوید اما تا به امروز به عوارض طولانی مدت قرصای لاغری فکر کرده اید؟ لازم نیست حتما قرصی را بخورید تا عوارض آن را ببیند سری به اینترنت بزنید و نظرات کاربران و تجربیات آن ها را در این باره بخوانید.

انواع دمنوش ها

همانطور که می دانید که دمنوش های لاغری بسیار طرفدار پیدا کرده اند و از آن ها به عنوان بمب های لاغری یاد می شود اما باید بگویم این طور نیست. احتمالا روزی هزار بار در شبکه های اجتماعی و تلویزیون تبلیغات وسوسه انگیز انواع دمنوش ها و داروهای سم زادیی بدن را دیده اید و دلتان می خواهد که با خوردن آن ها لاغر شوید.

البته که نباید منکر خواص بی نظیر بعضی از دمنوش ها یا داروهای گیاهی شد، اما شک نکنید که مصرف طولانی مدت این دمنوش ها برایش ما مضر بوده و صدماتی را در پی خواهد داشت. اکثر دمنوش ها با داروی گیاهی سنا تولید می شوند که سازمان غذا و دارو فقط برای درمان یبوست تاییدشان کرده. اما لاغری به چه قیمتی؟

بمب لاغری و رژیم غذایی

بگذارید خیالتان را راحت کنیم که رژیم لاغری یکی از بهترین روش های کاهش وزن و لاغری از گذشته تا به امروز بوده و هست.

رژیم غذایی و اصولی می تواند بر روی درمان بسیاری از بیماری ها نیز نقش بسزایی داشته باشید. اما از این مورد درمانی هم که بگذریم، یکی از سریع ترین و موثرترین بمب کاهش وزن و تناسب اندام، رژیم غذایی مناسب است.

بدن ما یک قاعده کلی دارد. بدن همیشه در همه زمان های روز به یک مقدار کالری مشخصی برای سوخت و ساز نیاز دارد که اگر بیشتر از آن کالری مصرف کنیم باعث چاقی و اضافه وزن می گردد و اگر هم متناسب و اصولی از آن مقدار کمتر مصرف کنیم، باعث کاهش وزن سریع و لاغری می گردد.

این مقدار کالری برای هر بدنی متفاوت است. یعنی ممکن است فردی با فعالیت کم روزانه باید 1200 کالری مصرف کند اما فرد دیگری به علت فعالیت بیشتر و سوخت و ساز بیشتر باید مقدار بیشتر مثلا 1700 کالری در روز مصرف کند.

جهت مشاوره رایگان رژیم غذایی , آنالیز بدن و  رزرو نوبت با مرکز تناسب اندام و لاغری فیت بادی  تماس بگیرید.️

آدرس شعبه یک: یوسف آباد، خیابان هجدهم ، پلاک ۱۰

۰۲۱-۸۸۵۵۷۶۰۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *