جوانسازی پوست بدون جراحی با دستگاه اکسیلیس

بهترین مرکز تناسب اندام و لاغری در تهران


دستگاه اکسیلیس، جوانسازی پوست و تناسب اندام

 تناسب اندام با دستگاه اکسیلیس ؛ در حال حاضر رسیدن به تناسب اندام به عنوان مهمترین فاکتور در زندگی ما شناخته می شود. آمار ها نشان می دهند که در دهه اخیر میزان مراجعه افراد به باشگاه های بدنسازی و همچنین مشاورین تغذیه افزایش یافته است. در ده سال گذشته حتی بانوان نیز به انجام ورزش هایی چون بدنسازی، پیلاتس و تی آر ایکس تمایل پیدا کرده اند. با وجود سبک زندگی ناسالم که اکنون در سراسر جهان وجود دارد، چنین گرایشی می تواند آمار ابتلا به برخی بیماری ها و حتی مرگ و میر بر اثر افزایش وزن و چاقی را کاهش دهد. 

اگر شما نیز به دلیل اضافه وزن به سراغ راه و روشی نتیجه بخش هستید این نوشتار می تواند به خوبی شما را در این مسیر همراهی کند.

در حال حاضر روش های نوینی برای کاهش وزن وجود دارد. یکی از این روش ها انجام جراحی های پلاستیک است.

با این حال باید دید که آیا این روش می تواند به اندازه انجام ورزش های روتین بدون عوارض و ایمن باشد؟ پاسخ به این پرسش دشوار است.

انجام این دست جراحی ها نیز می تواند راهی برای تناسب اندام باشد اما در کنار این تصمیم باید به فاکتورهای بسیاری توجه کنید. شناخت و انتخاب پزشک حاذق و با تجربه ، مراقبت های شدید پس از جراحی برای جلوگیری از عوارض و چندین عامل دیگر می تواند هر فردی را برای انجام این روش مردد کند. 

ما به شما راهی ایمن تر جراحی و آسان تر از ورزش های سخت و رژیم های طاقت فرسا پیشنهاد می دهیم؛ استفاده از دستگاه لاغری به نام اکسیلیس. این دستگاه به مانند چندین دستگاه لاغری دیگر می تواند در رسیدن به تناسب اندام به شما کمک کند.

در این روش زمان دستیابی به نتیجه ایده آل بسیار کوتاه تر از نتیجه انجام تمرینات ورزشی و رژیم های غذایی است و از طرفی نسبت به جراحی های تهاجمی دارای امنیت بسیار بالاتری است. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره این دستگاه معجزه گر بیشتر بدانید:

جوانسازی پوست و تناسب اندام با دستگاه اکسیلیسدستگاه اکسیلیس چیست و چگونه عمل می کند؟

Exilis Elite توسط BTL Aesthetics با استفاده از فرکانس رادیویی به آرامی درم را گرم می کند و باعث رشد کلاژن جدید در عمق لایه پوستی می شود. زمانی که از این دستگاه که به عنوان درمان جسمی سازی استفاده می شود، سلول های چربی ناخواسته را با استفاده از امواج رادیوفرکانسی هدف قرار داده و سلول های چربی را از بین می برد تا بدن بتواند آنها را با خیال راحت از بدن دور کند.

این راه حل ایده آل بدن است – کاهش چربی بدن و سفت شدن پوست ، بدون نیاز به جراحی!

Exilis  یک درمان بالینی است که به شما کمک می کند تا بدن خود را کانتور کنید و منابع سرسخت چربی را کاهش دهید. هنگامی که روی صورت استفاده می شود ، پوست شما را سفت می کند و به شما ظاهر جوانی را می دهد که همه ما دنبال آن هستیم.

اگر به دنبال تناسب اندام باشید حتما تا به حال نام دستگاه های مختلف لاغری به گوشتان خورده است. دستگاه اکسیلیس نیز یکی از معتبر ترین و قوی ترین دستگاه ها برای ایجاد لاغری و تناسب اندام است. عموما دستگاه هایی که برای لاغری مورد استفاده قرار می گیرند از امواج الکتریکی برای کاهش وزن کمک می گیرند.

در این دستگاه نیز امواج فراسوت و رادیوفرکانسی به عنوان عامل گرما چربی های زیرین پوست را هدف قرا می دهد. این دستگاه با ایجاد گرما باعث شکستن چربی ها و لیز شدن آن ها می شود این عمل موجب می شود که چربی ها به راحتی توسط غدد لنفاوی جذب شده و پس از آن در کبد متابولیزه می شوند.

نتیجه این فرآیند تخریب و جذب چربی ها در بدن کاهش چشمگیر سایز و وزن و تناسب اندام با دستگاه اکسیلیس است. اگر به دلیی افزایش وزن دچار سلولیت های فراوانی در نواحی مختلف بدن شده اید با این دستگاه می توانید این عارضه های زیر پوستی را از بین ببرید و پوستی همراه و زیبا داشته باشید. 

در طول جلسه Exilis ، ابتدا شما روی تخت های دراز می کشید و یک پد زمین به منطقه درمان متصل می شود تا رادیو فرکانس پس از ورود به بدن شما ، دوباره به دستگاه Exilis  منتقل شود.

سپس یک ژل به ناحیه زده و دستگاه را روی ناحیه درمان قرار می گیرد. این ناحیه در معرض امواج حرارتی است که سلول های چربی هدف را کوچک می کند و فرکانس رادیویی سلول های چربی را به صورت خوشه، به ویژه آب ، گلیسرول و اسیدهای چرب جدا می کند.

مواد اولی از طریق سیستم لنفاوی جذب می شوند و اسیدهای چرب پس از پردازش توسط کبد به انرژی تبدیل می شوند. از آنجا که تعداد بیشتری از سلول های چربی در طول زمان تجزیه می شوند ، بدن شما لاغرتر می شود.

جوانسازی پوست و تناسب اندام با دستگاه اکسیلیسحتی جوان سازی پوست 

گفتنی است که دستگاه اکسیلیس تنها برای لاغری و کاهش وزن مورد استفاده قرار نمی گیرد. از این دستگاه برای فرم دهی به اندام و سفت شدن پوست نیز استفاده می شود. بد نیست بدانید که بدن انسان بر اثر افزایش سن مقادیر بالایی از کلاژن و هیالورونیک اسید پوست را از دست می دهد.

این مواد در بدن انسان به خودی خود وجود دارد اما بالا رفتن سن از تولید آن ها می کاهد. بنابراین پوست نیز دچار عارضه هایی چون افتادگی، شل شدگی، خشکی و چین و چروک می شود. بله، تمام این علائم نشانه های بارز پیر شدن پوست است که برای هیچ فردی خوشایند نیست. 

برای درک بهتر تاثیر دستگاه اکسیلیس بهتر است بدانید که پوست انسان که مهمترین سپر دفاعی بدن به شمار می آید از لایه مختلفی تشکیل شده که هر لایه وظیفه خاص خود را در برابر آسیب پوستی ایفا می کند. لایه اپیدرم پوست در واقع خارجی ترین لایه پوست است.

در این لایه سلول های پوستی به سرعت مرده و سلول های جدید جایگزین آن می شوند. در قسمت زیرین این لایه لایه ای به نام درم قرار دارد. که کلاژن ها در این لایه تولید شده و فعالیت می کنند. زمانی که پوست با آسیب هایی مانند زخم، پارگی و یا سوختگی مواجه می شود در این لایه کلاژن و دیگر مواد موثر در ترمیم پوست شروع به فعالیت می کنند تا آسیب وارد شده را درمان کنند.

کلاژن ها با ظاهری شبیه به حلزون ترمیم بافت مرده پوست بر اثر افزایش سن و یا جراحت را بر عهده دارند. اما با افزایش سن این ماده موثر برای تقویت حالت کشسانی پوست در بدن کمتر تولید می شوند و یا اگر تولید شوند کارایی دوران جوانی را نخواهند داشت.

از این رو پوست انسان به مرور استحکام خود را از دست داده و افتادگی و شل شدن را تجربه می کنید. شاید شما نیز اکنون به دنبال راه حلی باشید تا کاری کنید تولید کلاژن دوباره شروع شود و پوست تان جوانی خود را بازیابد. 

رادیو فرکانس همچنین باعث تجزیه فیبرهای کلاژن می شود که روند بهبودی طبیعی بدن را تحریک می کند.

کلاژن جدیدتر و قوی تری تولید می شود که پوست را صاف می کند و باعث کاهش خطوط و چین و چروک می شود. الیاف کلاژن جدید همچنین پوست شل و آویزان پوست را سفت کرده و آن را به زیبایی جوان خود باز می گرداند. پوست شما جوان می شود و هرگز بهتر به نظر نمی رسد.

مزیت های استفاده از دستگاه اکسیلیس 

از مزایای استفاده از این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش وزن و کاهش سایز 
  • بدون ایجاد عوارض جانبی 
  • ماندگاری طولانی مدت نتیجه درمان 
  • عدم نیاز به ورزش و رژیم های غذایی سخت 
  • کوتاه ترین روش درمان چاقی 
  • لیفت پوست بدن و درمان افتادگی و شل شدن پوست به دلیل کاهش وزن 
  • درمان سلولیت نوع یک و دو 
  • درمان کننده غبغب
  • تاثیر بالا بر کلاژن سازی پوست 
  • فرم دهی بدن 

جوانسازی پوست و تناسب اندام با دستگاه اکسیلیساستفاده از دستگاه اکسیلیس برای چه افرادی توصیه می شود؟

افرادی که دچار اضافه وزن هستند و یا افتادگی پوست بر اثر کاهش وزن را تجربه می کنند، می توانند از سودمندی این دستگاه بهره مند شوند.

لذا به افرادی که به دلیل ورزش های فراوان و یا جراحی های لیپوساکشن و لیپوماتیک به تناسب اندام رسیده اند با مقداری شل شدگی پوست و افتادگی آن مواجه هستند. این دستگاه می تواند درمان این افراد را تکمیل کند.

بنابراین تناسب اندام با دستگاه اکسیلیس نه تنها موجب کاهش وزن و سایز می شود، بلکه برای ایجاد سفتی پوست نیز موثر است. علاوه بر این می توانید این دستگاه را برای درمان شل شدگی پوست نواحی صورت و گردن نیز استفاده کنید. 

به خاطر داشته باشید برای بهره مندی از این روش لازم است که از سلامتی عمومی برخوردار باشید. لذا در صورت داشتن بیماری زمینه ای قبل انتخاب این روش با پزشک مشورت کنید.

به خاطر داشته باشید این دستگاه برای بانوان بارداری توصیه نمی شود و افرادی که دارای ایمپلنت های فلزی و یا الکترونیکی در بدنشان هستند باید در استفاده از این دستگاه دقت کنند. 

از این دستگاه برای کدام نواحی بدن می توان استفاده کرد؟

اکسلیس برای درمان چاقی بسیار موثر است. به عبارت دیگر شما می توانید برای نواحی ای از بدن که تجمع چربی آن دیده می شوند از این دستگاه اکسیلیس استفاده کنید. ران، شکم، پهلو و سایر قسمت هایی که مستعد چربی سازی هستند با این دستگاه درمان می شوند و علاوه بر این اگر در قسمت هایی از صورت و اندام خود افتادگی پوست و شل شدگی آن را مشاهده می کنید، می توانید از این دستگاه برای کاهش افتادگی استفاده کنید. 

تعداد جلسات مناسب برای نتیجه دهی بهتر

تعداد جلسات را پزشک متخصص بنا بر میزان چربی و افتادگی پوست شما تشخیص می دهد. با این حال به طور کلی برای بدن 4 جلسه به فاصله 10 تا 14 روز توصیه می شود و برای صورت این جلسات با فاصله دو هفته انجام می گیرد. 

میزان ماندگاری 

 تناسب اندام با دستگاه اکسیلیس و ماندگاری نتایج این دستگاه بسیار طولانی است به طوری که اگر شما جلسات مورد نیاز را به پایان رسانید تا 2 سال ماندگاری آن را مشاهده خواهید کرد. به خاطر داشته باشید استفاده از این دستگاه اکسیلیس عاملی برای جلوگیری از چاقی و افزایش وزن نیست، بنابراین باید با داشتن یک رژیم غذایی مناسب و انجام تمرینات مداوم ورزشی از تشکیل چربی دوباره جلوگیری کنید.

در مرکز فیت بادی با ارائه رژیم های غذایی مختص به هر فرد می توانید ماندگاری اثر این دستگاه را تا چندین سال مشاهده کنید. 

چه زمانی نتایج استفاده از دستگاه اکسیلیس قابل مشاهده است؟

باید اشاره کنیم که بدن هر فردی نسبت به فرد دیگر متفاوت است از این رو واکنش آن به استفاده از دستگاه های لاغری و یا حتی ورزش و رژیم نیز متفاوت خواهد بود. با وجود اینکه برخی افراد مشاهده نتیجه را بعد از یک تا دو جلسه اعلام کرده اند، اما به طوری کلی حدود 5 تا 6 جلسه لازم است تا نتایج به خوبی مشاهده شود. به خاطر داشته باشید اگر برای سفت شدن پوست این دستگاه را انتخاب کرده اید باید تا 90 روز که کلاژن سازی صورت می گیرد صبر کنید.

جوانسازی پوست و تناسب اندام با دستگاه اکسیلیسآیا استفاده از دستگاه اکسیلیس دردناک است؟

اگر از افرادی که از این روش استفاده کرده اند این سوال را بپرسید به شما می گویند که کمی سوزش و داغی را احساس کرده اند.

در این روش احتیاجی به بیهوشی و یا بی حسی نیست و این احساس سوزش و داغی نیز به دلیل امواجی است که با سلول های چربی برخورد می کند.

این حس نیز پس از اتمام جلسه از بین خواهد رفت. البته ممکن است پس از پایان کار با این دستگاه پوست نواحی مورد نظر کمی قرمز نیز به نظر رسد که این عارضه نیز طبیعی بوده و از بین می رود. 

هزینه دستگاه اکسیلیس 

این دستگاه ها اغلب در کلینیک های بزرگ و معتبر دیده می شوند. هزینه جلسات درمانی با این دستگاه عموما به مناطق مورد نیاز بدن، میزان چربی و حتی نوع استفاده ( لیفت و یا کاهش وزن ) بستگی دارد. به خاطر داشته باشید که تخصص پزشک، محل کلینیک و تعداد جلساتی که برای شما در نظر گرفته می شود، می تواند در هزینه نهایی تاثیر گذار باشد.

مرکز فیت بادی با بهره مندی از این دستگاه و حضور پزشکان با تجربه آماده ارائه خدمات ویژه در حوزه کاهش وزن و تناسب اندام است. در این مرکز می توانید ضمن استفاده از این دستگاه از مشاورین تغذیه نیز برای اثبات نتیجه کمک بگیرید. 

منبع:doctornyla.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *