رژیم آنلاین

رژیم آنلاین زیر نظر متخصصین تغذیه در فیت بادی


 فقط کافیه درست انتخاب کنی

رژیم غذایی آنلاین ؛ خدمات آنلاینی که بسیاری از سایت های در اختیارمان قرار می دهند بعد از شیوع ویروس کرونا رنگ و لعاب بیشتری پیدا کرده اند، درست در زمانی که افراد به شدت به خدمات آنلاین  نیازمند شدند.

این خدمات از فروشگاه های آنلاین گرفته تا مشاورین روانشناسی و حتی تغذیه. اما نکته ای که در این میان مطرح شده است موضوع اعتماد و اطمینان از متخصصانی است که شما را مشاوره می دهند.

بنابراین می توان ادعا کرد اولین چالش برای افرادی که تا پیش از این فعالیت های خود را به شکل حضوری انجام می دانند بحث اعتماد و اطمینان است، در مرحله بعدی نتیجه دهی این دست خدمات مطرح است. برای مثال خدماتی مانند گرفتن رژیم غذایی آنلاین می تواند تنها با یک تماس و یا سفارش تدوین یک رژیم غذایی موثر واقع شود؟ 

ممکن است شما نیز به مانند هزاران نفر دیگر ترجیح دهید برای داشتن یک رژیم غذایی مصاحبه ای حضوری با کارشناسان این رشته داشته باشید تا به توانید به خوبی درباره ایده آل و هدف خود صحبت کنید. آیا این امکان برای شما در این نوع خدمات آنلاین وجود دارد؟ 

در کنار تمامی خدمات آنلاین، دریافت رژیم های غذایی آنلاین از استقبال بیشتری برخوردار بوده اند، چراکه با بسته شده بسیاری از باشگاه ها و مراکز مشاوره ای تغذیه و همچنین تغییر سبک زندگی افراد به دلیل قرار گرفتن در دوران قرنطینه خانگی بحث تناسب اندام و رژیم های غذایی بیش از پیش داغ شده است. 

اگر شما نیز نگران تناسب اندام و افزایش وزن خود در این شرایط هستید ابتدا باید از نحوه درست استفاده از خدمات آنلاین رژیم غذایی آگاهی یابید. ما شما را در این مسیر یاری خواهیم کرد:

رژیم آنلاین

به راحتی پایبند باشید

توجه کنید که برای داشتن یک رژیم غذایی مناسب لازم است ابتدا به این فکر کنید که آیا این رژیم غذایی می تواند به عنوان سبک زندگی جدید شما باشد یا خیر؟ پاسخ به این سوال می تواند در انتخاب و تشخیص یک رژیم غذایی مناسب شما را یاری کند.

بنابراین رژیم غذایی بسیار سخت نه تنها کمک کننده نیست، بلکه شما مجبور می شوید در میانه راه آن را رها کنید و پس از آن گرفتن یک رژیم جدید برایتان مشکل تر خواهد شد. بنابراین توجه کنید که رژیم غذایی پیشنهاد شده شما تا چه اندازه راحت و قابل استفاده است.

به خاطر داشته باشید که تنها گرفتن رژیم غذایی مد نظر نیست، اینکه شما بتوانید این رژیم را نگه دارید حائز اهمیت است. 

در برابر حذف مواد مغذی بایستید

برخی از مشاورین تغذیه با ناآگاهی از این رشته به خدمات رسانی مشغول هستند. این افراد با حذف مواد مغذی و مورد نیاز بدن مراجعین خود را با مشکلات بسیاری مواجه می کنند.

بنابراین اگر در رژیمی به شما پیشنهاد شد که یک ماده غذایی مفید را از برنامه غذایی خود حذف کنید بدانید که رژیم شما ایده آل نیست.

لازم به ذکر است که برخی افراد به دلیل گرایشی به گیاه خواری ممکن است برخی مواد غذایی مفید را از برنامه غذایی خود حذف کنند. این مورد برای این افراد منوط حذف مواد غذایی است که خوردن آن برایشان منعی ندارد. 

حذف، شیر، لبنیات، انواع گوشت و حبوبات و همچنین خشکبار از برنامه غذایی یک فرد عادی می تواند بدن وی را از داشتن برخی ویتامین های موثر محروم کند. گفتنی است که برای برخی مصرف کمتر گروهی مواد خوراکی مانند کربوهیدرات ها و چربی ها جهت کاهش وزن توصیه می شود، اما این افراد نباید به طور کلی این مواد غذایی را از برنامه غذایی خود حذف کنند. 

رژیم آنلاینرژیم غذایی بدون آنالیز بدن ممنوع 

اگر به دنبال یک رژیم غذایی خوب و رسیدن به نتیجه دلخواه هستید حتما نیازمند آنالیز بدن خواهید بود.

باید بیان کنیم که ارائه رژیم غذایی بدون توجه به آنالیز و ترکیبات بدنی فرد کار اصولی و ایمن نخواهد بود. بنابراین اگر در سایت و یا مرکزی به شما برنامه غذایی داده شد بدون اینکه بدانند بدنتان در چه وضعیتی است بدانید که این این رژیم برای شما ایمن و مطمئن نخواهد بود. 

برای آنالیز بدن تنها چند پرسشنامه کافی نیست. لذا تصور نکنید که با ارائه برخی اطلاعات به عنوان پرسشنامه متوجه وضعیت بدنی شما خواهند شد. شما باید با استفاده از دستگاه های دقیق آنالیز بدن که در برخی کلینیک ها مانند مرکز فیت بادی وجود دارد برنامه غذایی دریافت کنید.

در این مراکز با استفاده از دستگاه های آنالیز بدن به خوبی اطلاعاتی درباره ترکیبات بدنی شما بدست می آید. این اطلاعات می تواند در نوع رژیم غذایی شما تاثیر گذار باشد. برای درک بهتر این مورد به مثال زیر توجه کنید. 

تصور کنید شما و دوستتان می خواهید از یک رژیم غذایی آنلاین استفاده کنید. دوست شما با وزن 75 کیلو چاق تر از شما به نظر می رسد.

بنابراین تصور می کنید که او باید از رژیم کم کالری تری استفاده کند. اما زمانی که برای آنالیز بدن اقدام می کنید می بینید که وزن بالای او ناشی از وزن عضلات بوده است، اما شما حتی با وزن کم دارای توده های چربی بیشتری هستید .حالا کدام یک از شما باید رژیم کم کالری تری استفاده کند؟ 

به همین راحتی ترکیبات دیگر بدن شما نیز مورد بررسی قرار می گیرد؛ برای مثال ترکیبات پروتئین، میزان و حجم عضلات، میزان چربی های احشایی و حتی میزان آب بدن. با اطلاعاتی که دستگاه های آنالیز بدن در اختیار مشاورین قرار می دهد یک رژیم مختص به جسم و اندام خودتان خواهید داشت. 

توجه داشته باشید که آنالیز بدن تنها محاسبه BMI نیست. این شاخص می تواند درصد چاقی و لاغری شما را تشخیص دهد، بنابراین فریب برخی مراکز جهت آنالیز بدن با این شاخص را نخورید. 

ملاک تنها کاهش وزن نیست

ممکن است شما با مراجعه به بهترین مرکز دریافت رژیم باز هم با کاهش وزن مواجه نشوید.

در این باره باید بیان کنیم که ملاک رژیم تنها کاهش وزن نیست. شما رژیمی را می گیرید که متناسب با نیاز بدنتان است.

بنابراین تا زمانی که بدنتان با رژیم غذایی جدید و سبک زندگی تازه شما عادت کند زمان بسیاری می گذرد. هدف از دریافت رژیم غذایی تغییر سبک زندگی ناسالم به یک لایف استایل سالم و عاری از غذاهای ناسالم است.

بنابراین مطمئن باشید پیروی از یک رژیم صحیح و متناسب با جسم شما تناسب اندام را در پی خواهد داشت. 

رژیم لاغری و رژیم غذایی 

توجه کنید که رژیم لاغری با رژیم غذایی متفاوت است. از این جهت قبل از دریافت رژیم غذایی به خوبی هدف خود را تعیین کنید.

اگر به دنبال یک رژیم لاغری هستید بی شک مصرف  شما از کربوهیدرات ها، چربی ها، غلات و لبنیات کاهش پیدا می کند.

اما اگر به دنبال یک رژیم غذایی تنها برای ایجاد سبک زندگی سالم هستید این رژیم بسیار متفاوت و متنوع تر خواهد بود. 

حتی برای داشتن یک رژیم لاغری باید مرکزی که این رژیم را در اختیارتان قرار می دهد دارای استاندارد های بالا و متخصصین با تجربه در این زمینه باشد. مرکز فیت بادی با برخورداری از کادر مجرب در این حوزه آماده ارائه خدمات در زمینه رژیم غذایی و تناسب اندام است. 

رژیم آنلاین در دوران بارداریرژیم غذایی برای بارداری 

به خوبی می دانید که بانوان باردار در داشتن رژیم غذایی و پیروی از آن باید به بسیاری از نکات توجه کنند.

سلامتی جنین و نوزاد آن ها در گرو رژیم غذایی آن ها است.

بنابراین مشاورانی که برای تغذیه در این دوران انتخاب می کنید باید به خوبی از وضعیت جسمانی شما، بیماری های زمینه ای و حساسیت های شما در این دوران مطلع باشند.

بنابراین صرف تهیه یک رژیم غذایی آنلاین نمی تواند سلامتی شما و فرزندتان را تضمین کند. 

رژیم غذایی برای کودکان 

برخی والدین به دلیل چاقی و اضافه وزن یا در مقابل کاهش وزن و لاغری فرزندشان در پی درمان آن ها با رژیم غذایی هستند.

این والدین ممکن است ناآگانه به دریافت رژیم غذایی آنلاین اقدام کنند. به خاطر داشته باشید برای دریافت این نوع رژیم نیز باید کودکان شما از نظر جسمانی مورد ارزیابی قرار گیرند.

خوشبختانه دستگاه های آنالیز بدن برای کودکان نیز طراحی شده اند که می توان اطلاعات دقیقی از ترکیبات بدنی آن ها کسب کرد. پیشنهاد می کنیم با مراجعه به مرکز فیت بادی قبل از تهیه هرگونه رژیم غذایی از آنالیز بدن کودکان این مرکز استفاده کنید. با اطلاعاتی که این دستگاه ها در اختیار مشاورین تغذیه قرار می دهند درمان برخی مشکلات کودکان راحت و تر و سریع تر خواهد بود. 

فواید رژیم آنلاین 

حال که با فاکتورهای انتخاب یک مرکز معتبر برای رژیم غذایی آشنا شدید بهتر است در مورد فواید این نوع رژیم ها نیز بدانید:

  • امکان دریافت رژیم در مواقعی که وقت لازم برای حضور در مرکز را ندارید.
  • امکان پرسش سوالات در حین انجام دستورات رژیم بدون مراجعه حضوری.
  • در دسترس بودن مشاورین در هر زمان که نیز دارید.
  • آسان و کم هزینه بودن این نوع رژیم ها 

مهمترین اصل رژیم آنلاینمهمترین اصل در رژیم های آنلاین 

اگر تبلیغات یک سایت و یا مرکز حول محور کاهش وزن است بدانید که نمی توانید به مفید بودن رژیم که در اختیارتان قرار می دهد اعتماد کنید.

به خاطر داشته باشید رژیم ها باید برای ایجاد یک سبک زندگی مناسب با اندام شما طراحی شون .نه صرفا کاهش وزن. اگرچه که کاهش وزن هدف شما برای تناسب اندام است اما تمام رژیم شما نباید بر اساس ین نیاز طراحی شود. 

یک رژیم غذایی خوب باید در مرحله اول سلامتی شما را در نظر گیرد چراکه با حذف مواد غذایی و کم خوردن در طول شبانه روز نیز وزن کم خواهید کرد. 

هزینه رژیم غذایی آنلاین 

هزینه رژیم غذایی بسته به نوع نیاز بدن شما و هدفتان از رژیم متفاوت خواهد بود.

بنابراین نمی توان یک هزینه واحد برای این خدمات در نظر گرفت. برای کسب آگاهی در این زمینه می توانید با مرکز فیت بادی تماس حاصل کنید و درباره تمامی جوانب رژیم آنلاین این مرکز کسب آگاهی کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *